O Szkoleniu

  • Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z wszystkimi niezbędnymi elementami reklama internetowej za pomocą Facebooka oraz Google. Podczas trwania zajęć użytkownicy będą mogli stworzyć profile własnych firm na portalach społecznościowych, założyć kampanie reklamowe W Google Adwords i Facebook Ads, czy też nauczyć się pozyskiwania danych osób potencjalnie zainteresowanych usługami ich firm.

    Szkolenie organizowane jest w partnerstwie z trenerem Pawłem Kijko który pełni funkcję m.in.:

    • Certyfikowanego Partnera Google
    • właściciela agencji reklamowej Klewer
    • Szefa Marketingu firmy Time Solutions - firmy sprzedającej swoje usługi w USA
    • Konsultanta ds. marketingu internetowego w Porcie Lotniczym Olsztyn-Mazury
    • Konsultanta ds. marketingu internetowego w Sieci Partnerów Leasingowych GO-leasing (ponad 55 oddziałów w Polsce).

    Jeśli jesteś zainteresowany wzięciem udziału w szkoleniu wyślij formularz zgłoszeniowy lub skontaktuj się z nami 604-718-391, m.kubik@crse.org.pl

    Najbliższe terminy szkoleń (zawsze czwartek i piątek):
    Warmińsko-mazurskie, Olsztyn:
    Moduł I 21-22.09.2017r.
    Moduł II 12-13.10.2017r.
    Moduł III 09-10.11.2017r.
    Moduł IV 07-08.12.2017r.

    Śląskie, Katowice:
    Moduł I 05-06.10.2017r.
    Moduł II 16-17.11.2017r.
    Moduł III 14-15.12.2017r.
    Moduł IV 11-12.01.2018r.

  • Właściciel agencji Klewer od lat związany z branżą E-Commerce w Polsce Paweł Kijko, którego można spotkać na portalach:

    Wspólnie z prowadzącym, mającym już za sobą ponad 100 udanych kampanii reklamowych dla branży turystycznej, finansowej, gastronomicznej, IT i oprogramowania, handlowej, produkcyjnej oraz innych założysz własne kampanie reklamowe i zanalizujesz miejsca w Internecie, w których warto aby Twoje firma się reklamowała.

    Obecnie występuje m.in. jako:

    • właściciel Agencji Reklamowej Klewer
    • Szefa Marketingu firmy Time Solutions - firmy sprzedającej swoje usługi w USA
    • Konsultant ds. marketingu internetowego w Porcie Lotniczym Olsztyn-Mazury
    • Konsultant ds. marketingu internetowego w Sieci Partnerów Leasingowych GO-leasing (ponad 55 oddziałów w Polsce).
    • Trener Marketingu Internetowego

    Jako ekspert wypowiadał się gościnnie dla m.in.

  • Szkolenie przeznaczone jest dla:

    • małych i mikro przedsiębiorców chcących samodzielnie kierować własną reklamą
    • osób które zarządzają reklamami razem z zewnętrznymi agencjami marketingowymi
    • osób zajmujących się marketingiem w firmach
    • menadżerów sprzedaży
    • wszystkich, którzy chcieliby zrozumieć współczesne procesy w Internecie
  • Korzyści:

    • teoretyczne i praktyczne poznanie działań reklamowych na platformie Facebook, w wynikach wyszukiwania oraz Sieci Reklamowej Google
    • założenie testowych kampanii reklamowych dla swojej firmy
    • zapoznanie się z aspektami optymalizacji sponsorowanych kampanii reklamowych
    • poznanie czynników wchodzących w skład algorytmu wyników wyszukiwania Google

Moduł I (2 dni) - Facebook w biznesie - pozyskiwanie nowych klientów - kurs praktyczny

Cel modułu: Teoretyczne i Praktyczne zapoznanie uczestników szkolenia z wszystkimi aspektami komunikacji i promocji na Facebooku

1 dzień – 7 godzin zegarowych – od godz. 8:00 do godz. 15:00
  • Platforma Facebooka – elementy składowe i funkcje
  • Komunikacja na Facebooku – rola i zadania
  • Obsługa techniczna platformy Facebook
  • Statystyka – mierzenie zasięgu działań na Facebooku
  • Ćwiczenie 1: założenie i uzupełnienie profilu Twojej firmy na Facebooku
  • Ćwiczenie 2: użycie „narzędzi do publikowania” jako metody planowania postów
  • Ćwiczenie 3: Sprawdzanie statystyk jako metoda optymalizacji procesu komunikacji
  • Ćwiczenie 4: Obsługa wiadomości
  • Ćwiczenie 5: Tworzenie przycisku „wezwania dla działania” (CTA)
  • Ćwiczenie 6: Zdobycie pierwszych fanów Twojej firmy
  • Facebook CPC a Google AdWords – podobieństwa i różnice w reklamie
  • Jak targetować reklamę, czyli największa przewaga Facebook’a nad konkurencją
  • Organizacja kampanii
  • Dobre praktyki tworzenia reklam
  • Dostępne formaty reklamowe
  • Zarządzanie stawkami i optymalizacja kampanii

→ Cel ćwiczeń 1-6: Zapewnienie każdemu uczestnikowi możliwości stworzenia i prawidłowego uzupełnienia profilu swojej firmy na Facebooku oraz publikacji i zaplanowania postów na fanpejdżu firmowym.

2 dzień – 7 godzin zegarowych – od godz. 8:00 do godz. 15:00
  • Ćwiczenie 7: obsługa Menadżera Reklam – tworzymy własnego menadżera płatności
  • Ćwiczenie 8: opracowujemy cel kampanii reklamowej
  • Ćwiczenie 9: tworzymy pierwsze reklamy uzależnione od celu reklamu
  • Ćwiczenie 10: tworzymy warianty reklamowe
  • Ćwiczenie 11: uczymy się mierzenia efektów kampanii 
  • Na czym polega reklama kontaktowa
  • Polityka poufności
  • Ocena skuteczności kampanii Optymalizacja kosztów kampanii reklamowych
  • Automatyzacja procesów (Zapier) 
  • Ćwiczenie 12: zakładamy reklamy majace na celu pozyskanie telefonu i innych danych osób zainteresowanych naszymi usługami
  • Ćwiczenie 13: targetujemy reklamę na nasz rynek docelowy
  • Ćwiczenie 14: tworzymy warianty reklamowe
  • Ćwiczenie 15: uczymy się mierzenia efektów kampanii
  • Ćwiczenie 16: konfigurujemy narzędzia do automatyzacji procesu sprzedaży (lead – kontakt telefoniczny)

→ Cel ćwiczeń 7-11: Umożliwienie stworzenia pierwszych zestawów reklamowych dla każdego z uczestników szkolenia

→ Cel ćwiczeń 12-16: Umożliwienie stworzenia pierwszych zestawów reklamowych służących do pozyskania kontaktu do osób zainteresowanych naszymi usługami/produktami

Moduł II (2 dni) - Promocja w Internecie strony firmowej - czyli czym tak naprawdę jest dzisiaj pozycjonowanie

Cel modułu: Zapoznanie uczestników szkolenia z elementami składowymi wyników wyszukiwania w Google oraz możliwości wpływania na nie poprzez działania promocyjne w Internecie

1 dzień – 7 godzin zegarowych – od godz. 8:00 do godz. 15:00
  • Omówienie wszystkich czynników wplywających na pozycjonowanie strony www
  • Geolokalizacja
  • Personalizacja wyników wyszukiwania
  • Strony na desktop i mobile
  • Omówienie najważniejszych narzędzi oceny pozycjonowania dostępnych na rynku
  • Content Marketing (blog, tworzenie autorskich infografik, webinary, budowanie zaangażowania za sprawą wartościowych treści)
  • Jak łatać braki pomysłów na tworzenie treści?
  • Jak wybrać wsparcie do tworzenia treści?
  • Jaki typ treści dobrać i od czego to powinno zależeć?
  • Pisanie wartościowych poradników, dawanie wartości
2 dzień – 7 godzin zegarowych – od godz. 8:00 do godz. 15:00
  • Optymalizacja konwersji, czyli czynniki zwiększające sprzedaż na stronie
  • Czynniki wpływające na to, że klient łatwiej podejmie decyzję zakupową ("uwiarygadniacze", upraszczanie formularza, wyszukiwarka, przyciski call-to-action, sprzedaż contentem, "przechowywanie" koszyków)
  • Zwiększanie sprzedaży przy jednej transakcji
  • Praktyczne przykłady poprawy konwersji
  • Omówienie case study wdrożeń, przekształceń i udogodnień
  • Ćwiczenie 17: Narzędzia wspomagające poprawę współczynnika konwersji
  • Ćwiczenie 18: Tworzymy planu słów kluczowych dla naszej strony
  • Ćwiczenie 19: Implementacja narzędzi do oceny wyników pozycjonowania i optymalizacji
  • Ćwiczenie 20: Tworzymy dodatkową treść na naszą witrynę
  • Ćwiczenie 21: Budowanie struktury wartościowych linków, prowadzących do naszej strony

→ Cel ćwiczeń 17-21: Umożliwienie oceny wartości własnej strony i dokonanie pierwszych działań promocyjnych mających wpływ na pozycjonowanie oraz ocenę jego wyników

Moduł III (2 dni) Google Adwords - samodzielna reklama w Google dla każdego

Cel modułu: Teoretyczne i Praktyczne zapoznanie uczestników szkolenia z najważniejszymi aspektami reklamy Google Adwords

1 dzień – 7 godzin zegarowych – od godz. 8:00 do godz. 15:00
  • Podstawowe parametry reklamy w Google Adwords
  • Gdzie i jak możemy się reklamować
  • Ustalenie celu reklamy
  • Pomoc i wsparcie w Google
  • Dobre praktyki stosowane przez Agencje Reklamowe
  • Reklamy w sieci wyszukiwania
  • Reklamy banerowe
  • Reklamy remarketingowe
  • Wymiary reklamowe
  • Reklamy video
2 dzień – 7 godzin zegarowych – od godz. 8:00 do godz. 15:00
  • Jak założyć kampanie w Google Adwords
  • Optymalizacja procesu reklamy - koszt reklamy
  • Ćwiczenie 22: zakładamy własną kampanie reklamową
  • Ćwiczenie 23: konfigurujemy swoją kampanie
  • Ćwiczenie 24: konfigurujemy grupy reklamowe
  • Ćwiczenie 25: konfigurujemy zestawy reklam
  • Ćwiczenie 26: uczymy się mierzenia efektów kampanii

→ Cel ćwiczeń 22-26: Poznanie wszystkich mechanizmów reklamy Google Adwords

Moduł IV (2 dni) Pozycjonowanie dla zaawansowanych

Celem szkolenia "Pozycjonowanie dla zaawansowanych” jest przygotowanie słuchaczy do samodzielnego zarządzania promocją własnej firmy wynikach wyszukiwania z uwzględnieniem zachowań użytkowników na stronie internetowej poprzez analizę, syntezę oraz wdrożenie nowatorskich podwyższających skuteczność strony internetowej i jej rolę w promocji firmy.


Po ukończeniu szkolenia uczestnik:

  • ma uporządkowaną wiedzę z zakresu czynników wchodzących w skład algorytmu wyników wyszukiwania Google
  • umie samodzielnie zidentyfikować, zanalizować czynniki odpowiadające za promocję własnej strony internetowej w wyszukiwarce Google
  • ma umiejętność samokształcenia się, rozumie schemat pracy z narzędziami odpowiadającymi za promocję w wyszukiwarce Google
  • umiejętność posługiwania się i wykorzystywania najważniejszych narzędzi internetowych służących do wsparcia pozycjonowania w wyszukiwarkach
  • umiejętność prowadzenia samodzielnego pozycjonowania własnej strony www
1 dzień – 7 godzin zegarowych – od godz. 8:00 do godz. 15:00
  • Omówienie wszystkich czynników wplywających na pozycjonowanie strony www
  • Omówienie najważniejszych narzędzi oceny pozycjonowania dostępnych na rynku
  • Content Marketing (blog, tworzenie autorskich infografik, webinary, budowanie zaangażowania za sprawą wartościowych treści)
  • Jak łatać braki pomysłów na tworzenie treści?
  • Jak wybrać wsparcie do tworzenia treści?
  • Jaki typ treści dobrać i od czego to powinno zależeć?
  • Pisanie wartościowych poradników, dawanie wartości
  • Optymalizacja konwersji, czyli czynniki zwiększające sprzedaż na stronie
  • Praktyczne przykłady poprawy konwersji
2 dzień – 7 godzin zegarowych – od godz. 8:00 do godz. 15:00
  • Pozyskiwanie linków dzięki referencjom
  • Pozyskiwanie linków dzięki postom gościnnym – najpopularniejsze metody
  • Pozyskiwnaie linków dzięki budowaniu wzmianek o Twojej firmie
  • Wykorzystywanie własnych treści do pozyskiwania linków – najpopularniejsze metody
  • Pozycjonowanie lokalne i branżowe
  • Broken links
  • Mailing
  • Ćwiczenie 1: Tworzymy własne plan marketingowy
  • Ćwiczenie 2: Metody zdobywania linków
  • Ćwiczenie 3: Tworzymy infografikę

→ Cel ćwiczeń 1-3: Umożliwienie oceny wartości własnej strony i dokonanie pierwszych działań promocyjnych mających wpływ na pozycjonowanie oraz ocenę jego wyników

Regulamin szkolenia "Jak reklamować się w internecie"